Mervezngn Fatiheren_61 ben bi sürü doktora gittim konuşkan espirili erkek doktor buldum ona gidiyorum Gazi yıldız
Gulchirai Fatiheren_61 ben de taaa çekmeköyden gelicem o hastaneye Gazı Yıldız ve Ali Doğukan Angın için bizim burdaki hastanelerden hiç memnun değilim daha doğrusu doktorlardan 🙄 Fatiheren_61
Fatiheren_61 Mervezngn güzel ilgileniyor mu .ben arada oraya gidiyorum memnun değilim sedyeyle yatmamla kalkmam bir oluyor 😂
Mervezngn Fatiheren_61 hepsi öyle kac doktora gittim İnan yüzüme bakmadan asistanıyla muhattap olduran bile oldu😂 en azından Güler yüzlü şaka filan yapıyo cekinmiyosun diğerleri asık suratla insan bişey demeye çekiniyor. Bide Zeynep kadı teyzemizi deniyim merak ettim 😄
Fatiheren_61 Mervezngn sonuçlarımı almaya gittiğimde karşılaştım o dr . İle evet dediğiniz gibi güler yüzlüydü ..ben 1 ay sonra gidecem tekrar sen gidince yazarmısın. Kaç haftalıksın
Mervezngn Fatiheren_61 ayrıca profilinize baktımda Vera hastanesini sormuşsunuz ben oraya da gidiyorum Didem hanımı öneririm. 2 haftada bi özel bi devlete gidiyorum devlette Doğum yapıcam mecburen
Fatiheren_61 Gulchirai dün sonuç beklerken Ali bey de konuşuluyordu iyi bi dr diye.bende onlara gideyim .gittiğim çok suratsız 😐
Gulchirai Fatiheren_61 genelde kadın doktorlar mutsuz oluyorlar sankı zorla oraya bız oturtturmuşuz gibi 😅😭😂 aynen Ali bey’e ve Gazi doktora gıdıcem doğumuda orda düşnyorum uzak dahi olsa
Fatiheren_61 Gulchirai ne zaman Doğum.bana çok yakın hastane ama göze alamıyorum orda Doğumu ilgi sıfır olur diye 🤦🏽♀️
Gulchirai Fatiheren_61 benim şahsi yorumum , devlet hastaneleri en güvenilir diye biliyorum oraya atanan doktorlar ve ebeler daha bilgili diye düşünyorum 😑 özele gücüm yetıyor ama fazla guvenm yok 6 aylık hamileyım daha var bnm 😐
Fatiheren_61 Mervezngn Zeynep hanımdan memnun kalıp kalmadığını 😊Didem hanıma gidiyorum bende ondan memnunum🤩
Fatiheren_61 Mervezngn bayağı yakın bi yerde düşündüm sizi 😊5dk veradayım o yüzden tercih ettim orayı ama beklemek beni geriyor
Mervezngn Fatiheren_61 evet bekleme sorunu her doktorda var ama belki duymuşsundur yüzyıl hastanesi var önceki bebeğimde ona gidiyodum saatlerce beklediğimiz oluyodu cok iyi bi doktordu herkes ona gidiyodu