[silindi] Merhaba bayanlar isim kararsızlığı yasiyorum kızım olacak iki isim düşünüyorum yardımcı olur musunuz sizce hangisi 😊 Esila İkra Simay İkra Elisa İkra Defne İkra
vnhrsmrgl [silindi] bence ikra tek basina zaten cok guzel bi isim. Iki isim bence uygun olmuyo.zaten iki ismide kullanilamiyo.. benim fikrim tek isim.. bende ikra ve asel arasinda kalmistim. Asele karar verdik.
ozgeya [silindi] Açıkçası İkra ile hiçbiri çok uygun olmuyor,tek başına güzel.Ama illa iki isim diyorsanız da Simay İkra.Çünkü iki isim yanyana olduğunda ikisi de sesli harfle bittiğinde tekerleme gibi oluyor bir bütünlük sağlamıyor☺️
[silindi] vnhrsmrgl evet doğru söylüyorsun canım iki isim kullanılmıyor genel de tek isim kullanılıyor ama İkra k ile r yan yana gelince sert oluyor soyleyemeyenler olur diye bir isim daha bırakmak istedim eşim İkra yi çok istiyor o yüzden iki isim istiyorum teşekkür ederim yorumun için 😊
[silindi] ozgeya İkra ismi k ile r yan yana gelince sert oluyor soyleyemeyenler olur diye bir isim daha bırakmak istedim teşekkür ederim canım 😊
[silindi] ozgeya hatta isim ne dusunuyorsunuz diye soruyorlar İkra dediğimde ıkra güzelmis anlamı ne diyen oluyor
[silindi] vnhrsmrgl amin inşallah rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin çok teşekkür ederim 😊
ozgeya [silindi] bence tek koyun,tek başına güzel ve anlamlı.yanına isim gelince zorlaşıyor.tabi bu benim fikrim,önemli olan sizin kalbinizden geçen☺️
[silindi] ozgeya evet doğru söylüyorsunuz çok kararsız kalmıştım bu isimler de ama sadece İkra da bırakabilirim söyleyemeyen içinde yapacak birşey yok 😊