Aylin1987 Peki kizlar bi hafta onden gidiyor ya siz olmasi gereken haftayi mi takip ediyorsunuz yoksa gittigi haftayi mi. Mesela ben 33+1 im bugun ama 1 hafta onden gidiyorum. 34 olarak mi soylemeliyim sorana. Hafta takibini ona gore mi yapmaliyim
Cagla29930 Aylin1987 son adet tarihine göre söylüyorsun Canım (anne karnındaki bir gün dışarda durduğu bir haftaya eş değer diyor doktorlar)
ikicocuklubiranne iremmvebebegi Benimde en başından beri öyleydi adet tarihimle uyuşmadığı için doktorum adet tarihini bir hafta önden kabul ediyor 😇