Ebrualp Hanimlar 22+4 teyiz bugun doktora gttik 530 gr kilosu iyi dedi.bizimle ayni hafta olanlar var mi? Sizlerin nasil bebisler?
Zeynep7777777 Bizde 22+3 inşaallah kızlar sizde de bebeğin bi tarafa toplanması karında sertleşme oluyormu
sydtns Ysmnkrcy yaaa bende 22+4 üm sırt üstü yatınca sıkılıyormu napıyosa hemen kıpraşıyo bi tarafa toplanıyo
Ysmnkrcy sydtns sırt üstü yatmak pek sağlıklı değil ya o yüzden olsa gerek hemen yan dönüyorum farkedince