Kzbnzmi1 3-4gündür o kadar çok canımı yakıyor ki sağ tarafta toplanıyor kasılıyor bazen vajinam sızlıyor yatakta sağa sola dönerken😓 bugün sağlık ocağına gittim kontrolüm vardı hemşire “normal,vücudun Doğuma hazırlanıyor”ddi. Yarında doktorumla kontrolüm var ona da söylücem nolur olmaz en doğru bilgiyi doktorum verir sonuçta. Erken Doğum riskim yok ama ben yine de korkuyorum ilk gebeliğim. İyice ağırlaştım bende ya 1saat yürüsem çok yoruluyorum hep uyku halim var birde iştahım açıldı 35+4 olduk 14kg aldım 70 oldum,bu gidişle Doğuma kadar 20kilo alcam herhalde 😐👼🏻