Ebt Merakla heyecanla bekledigim ikizlerim ogullarıma bende kavuştum herkes gibi buraya yazmayı bekleyenlerdendim bugün 5.günümüz oglumun biri suan küzevde nefes alıp verirken heyecan yaptıgı icin alındı ama durumu çok şükür iyi . Dogumun başladıgını anlamadim çúnkü çok hafif bel ağrım ve kasık ağrım vardı yalancı sancıdır diye önemsemedim cunku nişanımda suyumda gelmemisti 33+4 haftaliktim taki nst ye gidene kadar yoğun sancılarım çıktı ve sadece ayaklarımın şişligi için gitmistim doktorum nst yi görünce çatı muaynesi yapmak istedigini söyledi ve 7.5 cm açıklık doktor eve göndermiyorum sakın ıkınma hemen yatışını yapiyorum saat 4 suan 8 e kadar dogum gerceklesir dedi 8 cm açıklıkta epidural yapıldı ve 20.25 te dogum gerceklesti epidurali kesinlikle öneriyorum cok rahat bi dogum oldu kesigim dikişim hic yok çok sükür . Sütüm hemen gelmedi 4.günümde az az gelmeye henüz başladı hem mama hemde geldikce sagıp süt veriyorum. Ben çocuklarima kavuştum Rabbim bekleyen herkesi cocuklarına kavuştursun insallah herkese hayırlı kolay dogumlar 💙🙏😊
Busraa3434 Ebt Bende 26+3 ikiz erkek bekliyorum inşallah allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin herkese👼🏻👼🏻❣️
Cemremin Rabbim evlatlarina hayırlı uzun ömürler versin sağlıkla yaşasınlar kaç haftalik Doğum yaptın birde isimleri ne 😊darısı başima
Ceren2019 Allah analı babalı buyutsun gozunuz aydın =) kesi olmamasının en onemlı sebebi nedir acaba ne gıbı seyler yaptınız egzersiz vs. Yada tavsiyeniz var mi bu konuda acaba
Ebt Ceren2019 Maalesef hic tavsiyem yok hicbirsey yapmadim erken dogum riskim vardi ikiz olduklari icin doktorum sadece perine masajı yapılıcagını söylemisti ama yapamadan dogumum oldu perine masajı iyi diye biliyorum sadece 😊
Ebt Busraa3434 benim 24. Haftada erken dogum riskim cikti 25. Haftada hazirda biraktim ben bence hazirlayip kenara koyarsan sende cok rahat olursun eksigin olmaz canim😊
Ebt Busraa3434 biri 4 gündür küzövde heyecandan hızlı nefes alip verdigi icin oda insallah bu hafta cikicak solunum cihazindan cikarildi
brldmr Ebt ya Maşallah ne güzel demek heyecan yapıyor nefes alırken🥰🥰🥰 bir ömür mutluluklar bebeklerinizle 🎉🎊🎉🎊🎉🎊
Bet0142 Rabbim inşallah sağlıklı sıhatlı ömürler nasip etsın evlatlarınıza rabbım analı babaşı büyütsün 🤗🤗kaç kilo doğdular acaba
Mnkmucizem Ebt Ayy onun heyecanını sevsinler ya maşallah 😊 Gözünüz aydın. Allah şifalar versin. Biz bir tanenin derdindeyiz siz maşallah iki tane doğurmuşsunuz😊💐. Herkese sorduğum soruyu size de sorayım. Epiduralden sonra ıkınmak zor oldu mu uyuşmadan dolayı ?
Bsrakck Hayırlı olsun gözünüz aydın sağlıcakla büyütün inşallah bende ikiz hamileyim 26 haftamdayım siz mi istediniz acaba normal doğum yapmayı doktorunuz mu önerdi
Ebt Bsrakck Normal dogum pozisyonu almisti ikiside ben tedirgindim birsey olur diye sezeryan istemistim doktorum normali önerdi sonradan fikrim tamamen degisti normal oldu 😊