cilekanne doktora gitmelisiniz. Kendi kendinize teşhis koymanız hiç doğru değil. Bir doktora gidin, belki ateşiniz var belki kanınızda enfeksiyon var... gebeliğinizin de daha çok başları, hiç risk almayın derim. Ayrıca gebelikte güvenle kullanılabilen bir sürü ilaç var, merak etmeyin. Geçmiş olsun 🙏🏻