oykum95 Merhaba , bugün 21+3 tam 5 aylık hamileyim karnım yeni yeni belirginleşti Bebeğimin hareketlerini 18. Haftadan beri hissediyorum ama karnım büyümeye başladığı halde hala aşağılarda kasıklarımda oynuyor Normal mi acaba 🤔
Eda_12 oykum95 benim de öyle. Bayağı aşağıda hissediyorum :( Çok endişeleniyorum. Perşembe kontrolüm var soracağım doktora. 21+1 im ben de.
25agustos oykum95 bende 21 haftalığım bazen kasıklarda bazen göbek değilinin orada hissediyorum. Bebeğin pozisyonuna bağlı bence
ikimelekannesi___ oykum95 ben 24+5vhala oralarda oynuyor benim ki daha ilerleyen zamanda oynar yukarlarda sabırlı ol
Sidelya 18. Haftadan beri ben de hissediyorum göbek deliliği çevresinde hissettim genelde bazen altlarda hissettim. Şimdi 20 haftalık olduk göbek deliğimin üstünde hissediyorum ama altlarda da yine oluyo. Benimkiler ikiz fark ediyo mudur bilmiyorum 🤷🏽♀️
Aycann12 oykum95 canm o aylarda haftalarda hep kasıklara. Vuruyo benimde öleydi o haftalardayken ama herkesinde öle.
Tgbatem oykum95 normal bende 36. Haftadayım üstlerde çok hissetmedim desem yeri dr a da danıştım sorun değil dedi
Nursemom oykum95 haftana göre normal canım🙂rahmin zamanla büyüyecek bebek te öyle ve hareketlerini giderek yukarılarda hissedersin korkma🙂benimki şimdi göğüs kafesimi kıracak gbi vuruyor o günleri özlüyorum bazen🙈😂 kasık ağrıların olur korkma 🙂
Gurbettegebe oykum95 normal canm senin gibiyken bende telafla gittim bebek bası yukarıda ayakları assagı da e zaten rahim yeni yeni yukarıya cıkıyo oyüzden assada hissediyosun