Melodi canım bende hemen hamile kalabiliyorum ama düşükle sonuclaniyordu.. iki düşüğüm olmuştu neden böyle oluyor diye uzuluyordum ve ailemde öyle düşük yasayan neredeyse hiç yok.. herseyim araştırıldı ve hiçbirsey çıkmadı düşük yapacak bir sebep bulunmadı.. kimisi hamile kalıyor ama sebepsiz dusuk oluyor. Kimisi sebepsiz hamile kalamiyor.. sebepsiz olan şeylerin tek açıklaması imtihan ve nasip kuzum.. şuan olmuyorsa demekki zamanı şimdi değil ve dua Edip sabredeceksin.. ve ben senin en yakın zamanda hamile kalacağına inanıyorum içime öyle doğuyor. ve inşaallah bu güzel haberi en yakın zamanda senden duyarım canım 🤲🏻 sen yeterli stres yapma stres gercekten çok çok etkiliyor hamile kalmayi.. bende Şimdi üçüncüye hamileyim şuan herşey güzel ve normal gidiyor inşaallah bende bu sefer bebeğime kavusurum canım 🤲🏻