tugis05 canım aynı haftada benimde gelmişti çok korkmuştum ağlaya ağlaya acile gitmiştim bide Pazar günüydü doktorlar yoktu çok ağlamıştım doktorumu aradım beta hcg ne bak dedi baktım normal korkma dedi Pazartesi de doktora gitmiştim doktor normal dedi yerleşme kanamasıydı sakın korkma bikaç gün de devam eder leke şeklinde birçok hamile bu haftada lekelenme yaşar