Doktorlar 12. Haftadan sonra keserler genelde ama anneler 16. Haftaya kadar kullanır😊 önemli olan ilk 3 aydır çünkü o zaman organ gelişimi önemli safhadadır. Bir anomali olan bebeğin omuriliği dışarda olması (spina bfida) bu üç ayda oratay çıkıyor.folik asit eksikliğinden kaynaklanan bir durumdur genelde.folik asit kullanımı bu durumu önler. Bende 16 haftaya kadar kullandım.