Mrvaklynr canım düşün 2018 Haziran ayında dış gebelik geçirdim. Aralık’ta hamile kaldım. Tam da 6 ay sürdü. Ama ben artık yorulmucam dedim çünkü ilk gebeliğimde kimyasal gebelikti. Neyse gittim kanuni sultan Süleyman Hastahanesinde genetik bölümüne verdim kanı kan pıhtılaşması çıktı. Sonra da hamile kalmadan Kasım ayında 2018 de gittim medical park hastahanesine herşeyi bir bir anlattım sağlıklı bir şekilde hamile kalmak istiyorum diye aldım genetik sonuçlarımı da bana dedi ki sana ilk olarak yumurtlama takibi yapalım dedi sonra sağ tarafımdan hiç unutmuyorum yumurtluyormuşum o ay sonra takip etti dediki şu tarihte ilişki olsun dedi inanır mısın ilk gitmemle hamile kaldım . Tabiki bunun öncesinde bir sürü kan tahlili istedi benden hormonsal herşeye baktı ilaçlar verdi. Bende tiroid sorunu da var hep bu kimyasal ve dış gebelikten sonra hormonlarım bozuldu hala da hamileyim kullanıyorum tiriod ilacımı. Neyse ben o verdiği ilaçları düzenlice kullandım sonra tartıya çıkardı beni 75 kilo çıktım bana kiloda vermen gerek dedi hemen o an gittim koşu bandı aldım ikinci elden inanır Mısın bir azimle o haftada yumurtlama haftamda 4 kiloyuda vermiştim ve Allahım son adetimi 3 Aralık’ta nasip etti be 2019 a yavrumu öğrenerek girdim. Şakın üzülme hep dua et . Ve derdi veren dermanını da yanında vermiştir elbet . İnanarak iyi bir doktor bul ve sabit kal o doktor da samimice konuş dertleş yolunu göstersin ki en azından yorulmaktan kurtulmuş olursun. İnanır mısın şuan 5. Aydayız ama biran önce 9 ay olsun istiyorum çünkü yaşadığım o iki sorunlu gebelikten dolayı çok etkilendim sende hamile kaldığında beni çok iyi anlayacaksın. Dilerim Rabbim isteyen her kuluna bu duyguyu tattırır 🤲🤲❤️