Aselmina2 ben kendim hiç bişey almadım daha ama annem bi kaç takım almş uzun kol almş ama ince almş biz gibi olmaz tek kat uzun kol giyer diyo ama bilmyrm hiç ☺️sıcak olursa zıbınla dururlar asklı kısa kol bişiler alsak bi ay bile giyemicekler die düşünurm