Hacer67 Kızlar 32 haftalık oldum evi boyarken ayağıma koltuk düştü ve röntgen çektirmek zorunda kaldım ama önlük falan giydim karnıma kurşunlu bişey olmus mudur acaba çektiren var mi ayağımı alçıya aldılar 15 gün lük sonra durumuma göre bakacakmış kafama takıldı 😭😭kızım iyimidir bide benim çok az az suyum geliyo gibi ama takipteyim çok sık değil ara ara iltihap akıntı değil bildiğin dup duru su
Menis21 Hacer67 bende kursun yelek giyilince birsey olmuyor diye biliyorum doktor anlatmisti bana rontgen zaten sadece cekilen bölgeyi etkiler mis içinizi ferah tutun hiçbirşey olmaz Allah 'ın izni ile
Hacer67 Devam ederse gidicem bi iki kere geldi daha da gelmedi şuanlik iyi bakalım cogalirsa acile gidicem alttan muayne etmelerinden korkuyorum suyumu patlatırlar bide
Ftmemne Hacer67 yok allttan bakamaz lar haftanız değil. Ultrasın ile bakarlar suyunu zaman. Şu azalması iyi birşey değil bence gidin.