Senaagnsdvc Elftkdmr ben 25. Haftadayım hala geçmiş değil ara ara bulantım oluyor hiçbirşey etki etmedi malesef sadece serum yiyince rahatlıyordum biraz serumu tavsiye ederim hem vitamin hemde sıvı desteği oluyor
Meryu Elftkdmr galeta yiyorum hep ve ceviz fındık kaju onları da zorla. Zeytin biraz bastırıyor ve sanki vişne suyu
pinar0707 Hiçbişekilde geçmiyor bunu 3 haftadır bulantidan ve kusmadan ayağa kalkamayan biri olarak söylüyorum 😊 bebişler için direneceğiz güzel gunleri dusunerek 🙏🏻🙏🏻
HalisEbruoban Elftkdmr evet canım cok zor bır durum senı cok ıyı anlıyorum ama dayanman gerekıyo benek zaten bu surede depolarından beslendıgı ıcın gelısımınde bı sorun olmuyo
Minikkalbimm Canim ben 22. Haftamdayim 15. 16. Haftaya gelesiye kadar geçmedi hala geçmiş değil ara ara oluyo ama kusma kesildi çok şükür bir ay daha rahatım ondan sonra bebek büyüdüğü için tekrar başlayacak ben bi çözüm bulamamıştım açıkçası inşallah sen bulursun 💁bulamazsan da üzülme dinlen bol bol zamanla azalip geçiyor bebisin için sabır birazcık 💁