Mucizeemm kutayiim dalini içerik olarak çok önermiyorlar canım mustelanin köpük olanı da çabuk bitiriyormus o yüzden köpük olmayanı alın diyolar. Ve 6 ay kadar yetiyormuş
mrsgolge kutayiim ilk kızıma mustela kullandık güzel bir ürün hem şampuan hem masaj yağını kullandık... bunda da inş mustela kullanicaz
BaharAytekin kutayiim ben öneririm bebegım 13 gunluk hergun yıkıyoruz ne konak ne baska bısı olmadı içerik olarakda temız hem
Ezgisare Bende Dalin aldım ama en azından ilk doğduğu zaman bir kutu da olsa sebamed mustela gibi bişey kullanmak gerekir ben sebamed aldım o bitince daline devam edicem zaten bir şişe onlara baya gider
Minaresad O kadar cok arastirdim ki bu ara sampuan falan. Ben de alacaktim ama birinde paylasimlarin kanserogen madde bulunuyor mustelada yaziyordu ondan sonra vaz gectim
ozgeya kutayiim ben mustela’nın yenidoğan şampuanını kullanıyorum,bebeğim 7 aylık oldu ve hala bitmedi.diğerleri içerik olarak bha filan içerdiği için yenidoğanda kullanmayı uygun bulmuyorum açıkçası.
sevgiasil kizlar bende mustela aldim ama yanlislikla yenidogan olanini degil de kapakli olanini almisim bisey olur mu 🤔
Portakal01 Ben de bugün mustela yenidoğan şampuan, pişik kremi ve bebek yağı aldım. Kuzenimin bebeğinin yanakları kırmızı oluyordu banyodan sonra, doktor şampuandandır mustela almanızı öneririm demişti. Herkes övünce ben de dayanamayıp aldım ama fiyatlar pahalı sürekli alır mıyım bilmem 🤷♀️
Tugba88 kutayiim dalin çok katkılı kızıma mustela kullanıyorum memnunum içeriği temiz doğacak bebeğimdede mustelaya devam