Esmstf Kizlarrr yarin sezeryan olacam insallah 38+4 de dualarinizi bekliyorum hepinizin rabbim hepimizin bebislerini saglikla kucagimizda görmeyi nasip etsin
PrensesimDoga Esmstf Allahım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin bebeğinizi🙏🏻 Sağlıkla darısı biz diğer hamişlere😊