Kızlar 14. Haftadayım, bu gün sağ kaşığım çok ağrıdı ama ben normal diye önemsemedim. Şimdi tuvalet kağıdına normal akıntı çok ama az bişeyde hafif kırmızı akıntı geldi. Doktorun teli YÖK, atayamıyorum. Normalmi bu, benim normal akıntı dışında hiç akıntım olmamıştı 🙁( şuan çok stresliyim