Mzgn canım son haftamdayım aynı şekilde grip oldum bol bol portakal suyu sık içine yarım limon da ekle. Ihlamurun içine biraz zencefil kuşburnu elma yaprağı tarçın atarak onun çayını iç. Doktor da bunları söyledi ilaç vermeyelim doğal şeylerle geçirmek en güzeli dedi. Ben bunları yaparak daha iyiyim. Bide Doğumum çok yakın olduğu için öksürüğümü geçirmem gerekiyor. Bal ile tarçını karıştırıp içiyorum. Bide ceviz in arasından çıkan bi perde var ya onun iki tanesini bir bardak kaynayan suyun içine atıyorum 3 dk birlikte kaynıyor içine çok az bal atıp içiyorum öksürüğü fln yumuşatıyor.
Ayrıca ballı ılık süt ve sıcak suyun içine bal ve limon sıkarak da boğazlarını yumuşatabilirsin canım. Geçmiş olsun çok dikkat et üşütmemekte bak canım.