Emine82
Bugün doktor bebeğin başının aşağıda olduğu söyledi 1450 gram ağırlığında .. Zaten bel kasık ağrılarım da oluyor özellikle gece doktor Bi sorun yok dedi ama sanki erken doğuracakmişim gibi Bi his var içimde nts ye De bağlamadı daha erken sanırım siz de durumlar nasıl erken hafta da başı aşağıda olan var mı birde doktor 75gr şeker yüklemesi ve sarılık testi istedi yaptıranlar var mı