Dilber63 Kızlar adetım 2gun gecıktı ovulasyon testı yaptım bugun boyle cıktı varmı gebelık acaba 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Sag kasıgımda ara ara batmalarda oluyo [url=https://hizliresim.com/9aON2o][img]https://i.hizliresim.com/9aON2o.jpg[/img][/url]
Ayguns Canım neden günlerdir ovulasyon testi yapıyorsun bi gebelik testi al da onu yapsana ya da kan ver en azından emin ol artık. Ovulasyon testiyle olacak iş değil