Ayisigi1 Selam bayanlar ben 12+1 haftalık hamileyim persembeye randevu aldım sizce cinsiyeti öğrenirmiyim yada özele mi gitmem gerekiyor özel fiyatları en uygun hangisi ve doktor öneriniz varmı bilgi verirseniz sevinirim
Bebegimm__ Ayisigi1 12+1 de ikili tarama testi yaparken ben sormadan %90 erkek dedi 😇 Devlet hastanesiydi
Sadecan Ayisigi1 bana da 11 de devletteki doktorum ben sormadan söyledi. 14 te cinsiyeti söylemiş mıydık kesin kız dedi
Ayisigi1 Bebegimm__ inşallah ya artık öğrenmek istiyorum banada söylese cinsiyeti dr içim rahat etse😊
Ayisigi1 [silindi] ben kızımda 3 aylıkken öğrendim hastanede zaten söylemiyorlar biliyorum fikir almak istedim sadece
mavi_8 Ben 12. Haftadaysan devlet hastanesinde öğrenmiştim cinsiyetimizi. 29. Haftadayız ve cinsiyetimiz, 12. Haftada söylenen gibi 😊
DeryaZ Ayisigi1 ben öğrendim canım ikili teste gitmiştim genelde erkekler erken gösterir derler ama benim bebişin cinsiyeti kız,doktor cinsiyeti merak ediyo musun dediğinde erkek mi dedim yok kıza benziyo dedi ben şok olmuştum ben sormadan söyledi 😀
Lavanta01 Ayisigi1 su an cok asiri erken. Onun icin ozele gitsen de doktor yanilabilir. Biraz sabir :)