Selviliker Geçen gün post açmıştım kan değerim düşük diye Demir yüklemesi yapılacak diye. Yapıldı çok şükür sıkıntı olmadı. Bu Cuma aşırı kusma ve bulantıyla gittim bağırsakta enfeksiyon safra kesesinde taş çıktı. Yatış yapıldı. Buraya kadar her şey normal, ama demir yüklemesinden 3 gün sonra değerim 10 dan 9 a düşmüş hadi bu da oldu diyelim. Kansızlık var diye bir ünite de kan verdiler bu sabah kan değerim yine 9... Doktorlar da şaşkın Cuma tekrar çağırdılar kafayı yiyeceğim. Zaten bulantılar yakamı bırakmıyor sağlıklı beslenemiyorum.moraller çöktü 😓😓😓
Zeyneppp34 Canını sıkma canım bnmde geçen sene bağırsağımda sıkıntı vardı o yüzden kan değerlerim normal değere gelmiyordu vücudumdaki sıkıntı bulundu çözüldü canını sıkma hamilesin düzelir İnşaAllah beslenmene dikkat et
Selviliker Zeyneppp34 bağırsaktaki sorun yüzünden mi kan değerim düşüyor acaba ? İnşallah düzelirim. 🙏
Zeyneppp34 Düzelirsin inşallah canım moralini hep yüksek tut mutlu olmaya bak herşey yoluna girer bnmki öyle bir sıkıntıydı doktorlar çok araştırmıştı apandis tim bile gözükmüyordu her gittiğim doktor ameliyat olduğumu sanıyordu bende enfeksiyon ayrıyetten daralma vardı biraz farklı bir durum yani ama çok şükür iyiyim şimdi