nurcakir58 riskli gebeyim bi abla bebegi icin koyun kesdirmis hocaya sordum bisey dagit dedi adak dogduktan sonra yaparsin dogmadan yapma denildi ilk bebegim riskliyim kandilde bebegim icin biseymi dagitsam digum yapmadsn
Pregnantmom nurcakir58 Adak değilde akika kurbanı kesiliyor doğumdan sonra erkek bebekte 2 koyun yada keçi kiz ise 1 koyun yada keçi.
Busraatpl nurcakir58 eşim bikaç ay deneyip olmayınca cocugum olursa diye adak adamıştı 38+4 üm hayırlısıyla doğsun biz kesicez hemen
nurcakir58 Pregnantmom dogsunda keserim sikinti deil erkek benimki riskli yasamaz diyolar oyuzden sordum
Pregnantmom Sengulkrgz zorunlu demedim ben onu biliyorum dogumdan sonra dedim zaten ama kesilmedigi takdirde olacakları okumanizi isterim 😊 Yoksa tabiki zorunlu degil
Sengulkrgz Pregnantmom haaa yok hani simdinokuyan zorunlu sanar felan diyee ekleme yaptim.😁😁😁😁 soryyy
denizoktay nurcakir58 adak için ne niyet ettin canım ben sağlıklı sıhhatli doğsun diye ettim.doğduktan sonra yapcam o yüzden.niyetinin olmuş olması lazım adağı yapman için.ama ben de ne kadar sürede yapmam lazım onu bilmiyorum.
nurcakir58 denizoktay bende dogsun yasasin diye ettim rabbjm vericekmi bilmiyorum riskliyim yasarsa hemen yaparim sikinti deil yeterki rabbim kucama almayi nasip etsin
Tuna58 Ben ufak bi sıkıntı yaşamıştım 20. Hafta gibi o zaman sağlık haberini alayım kesicem diye adağım vardı. Cok şükür beklediğim haber geldi adağımı da nasipse biraz borcumuz vardı o bitince kesicem inşallah 🙏 onun dışında sağ Salim doğduktan sonra Allah’a şükür niyetiyle akika kesiliyor genelde, tabi siz sağlıkla doğsun sunu yapıcam falan dediyseniz onu da kesmek gerek.