Hllswm al benden de o kadar denemediğim şey kalmadı. Hatta bazen korkuyorum bebeğe zararı var mı diye. Doktorumda riskli bi gebelik değilse açılmanda yoksa ıkınmakta sıkıntı yok demişti. Tuvalete gitmek istemiyorum ya o derece. kefiri kayısısı kivisi eriği aklına ne geliyorsa yapıyorum ama hiç faydası yok