Rabiaaa evet gerçekten çok şey alma zaten çok kıyafet geliyor. Ve büyüyünce giyer diye bişey alama ben aldım giyemedi 🤦🏻♀️
İlk 3 aylık kıyafetini al ama onu da abartma çünkü ilk üç ayda 3 kilo alıyorlar boyları uzuyor uzun süre giyemiyorlar benim yaptığım yanlışlardan biri de banyo takımı almak şimdi evde nereye koyacağımı şaşırdım. Sadece yıkama filesi ve küveti alsan yeter tabi evinde kova varsa ☺
Kanguru aldım hiç kullanamadım yaza denk geldi sıcakta olmadı şimdide havalar dağıl ve büyüdü
Ayakkabı mümkün olduğu kadar alma
Giyemedik ayak yapısına uymadı en iyisi deneyerek almak ama patik tarzı kullandık