Nazoliii Belinya ama bunu yapan doktor çok az sanırım ya 🤔 hep doktorlar 30 haftalığı 7.5 aylik diyor bende nadir duyuyorum doktorun böyle dedigini ama sezeryana alan doktorlar mesela kucuk vs demiyor 38 39 aliyor 🙈🤔🤔