Btl42 En son 31 haftalıkken gitmiştim şimdi 34 oldum doktorum bi ayda bi gel diyo sizce de uzun süre değil mi bu haftalardan sonra artık haftaya gitçem bakalım siz ne kadar sürede gidiyosunuz
YagmurEymen Btl42 biz de en son 33.haftamızda gitmiştik doktorumuz artık iki haftada bir çağırıyor canım 35.de tekrar gitcez bir ay uzun sanki son zamanlar için
AyEr Btl42 ilk 20 haftaya kadar her hafta gıttım sımdı ıse ıkı haftada yada uc haftada bır canım sonlara doğru daha sık gıderım
ddmnrdgn Btl42 beni 30dan sonra 2 haftada 1 çağırdı. Bebeğim yaklaşık 3 hafta önden gidiyor belki o yüzden olabilir
anapanda12 Benim riskli gebeliğim var ve sıkıntı yoksa iki hafta da bir varsa bi haftada iki kere gidiyorum mecburen bence en sağlıklı olanı en az 2 veya 3 haftada bir olmalı bir ay çok uzun geliyor
Hacerharmankaya03 ddmnrdgn peki doktorun bebeginin 3 hafta önden gitmesinin 3 hafta öncemi doğumunun gerceklescegini soyluyor
Sabireeray Btl42 ben 30 haftadayim 30+4 31 haftalık iken kontrolum var 15 günde bir gidiyorum ama riskli gebelik bölümü benimki
Nebahathumeyra 30. Haftaya kadar 4 hafta da bir 30. Haftaya yeni girdik bundan sonra 2 hafta da bir dedi.
Elif78 Btl42 29 haftada da gittim sonra 33 de gittim doktorum artik 2 haftada bir görüscez dedi 35 de gidicem
semrakarahan Btl42 bende en son 30 haftalikkrn gittim 15 gunden gel dedi suan 31+3 haftaligiz erken dogum riskim oldugndwn sık cagiriyor