Hezalsukran banada yazdi dun bugun alicam bende de enfeksiyon cikti idrarda o sebeple ama 3 4 tane icmeyi düşünüyorum. kullanan varsa yazabilirmi ?
Nrdngul Arkadaslar baslayinca tedaviyi bitirmek gerekir bu kez bagisiklik olusuyor hastalik tekrarlarsa tedavide bir basamak yukseliyor riske atmayin drunuz onerdiyse alin bence bnde kullanmadgm icin oksuruk bronsite cevirdi hava kullanmak zorunda kaldim
Haziranannesii Ben iltihapdan dolayı sürekli kullaniyorum biraz can sıkıcı oluyor kadın doğumcunuz yazmadıysa ona sormadan kullanmayın ne olur ne olmaz
PamukAnne Canım benim bu üçüncü kutum 500lük verdi gğnde bir enfeksiyon için içiyorum Rabbime emanet kimse içmek istemez ama diger türlüsü daha tehlikeliii
SekerAnne Ben de enfeksiyon dolayısıyla 18. Haftamda içtim penisilin grubu antibiyotik zarar vermiyor diyorlar enfeksiyon ateş daha tehlikeli...içinizi ferah tutun