Kbranur41 30 haftalık hamileyim doktorum suyun fazla tatlı çikolata yeme dedi benim gibi olan varmı başka doktora görünen oldu mı
Hulyarsln Kbranur41 benimde ilk gebeliğimde fazlaydı görünmedim başka doktora, bebekte zamanında doğdu hatta geç doğdu rutin kontrollerinize gidin birşey olacağını düşünüyorum..
Ebrs Kbranur41 bana da doktorum suyun fazla, her an doguma alabiliriz dedi. Sekeri, tuzu, hamurisini, pilav makarna türü yemekleri, tatlilari kesmelisin yoksa daha da artar dedi. Cuma yine kontrole gidecegim bakalım normale dönebilmiş miyim
Modies Kbranur41 ben böyleyim şuan 24+5 teyiz doktorumuz takip edeceğiz. Hamur işi tatlı yeme suyu arttırır dikkat et dedi
Deniizzz Kbranur41 benim de fazla 30. Haftadayız ama bana onu bunu yeme demedi bunun senin yediklerinle alakası Yok dedi takip edicez önemli birşey değil dedi
aysssmt Hulyarsln bnmde syyum.cok fazla.sezaryen olucsksin dediler 37 haftamdayim.yenidogan bakim olan bi hatane digurmam gefekiryormus sizin beebginizde bir sorun oldu mu dogum yapinca
aysssmt Hulyarsln sevindim.canim allah bagislasin bugun doktor korkuttu bni suyun fazla bebek sekerden zarar gormus olabilir yenidogan unitesi bakim gerekir falan filan insallah bisey olmaz
Hulyarsln aysssmt hiç korkma lütfen doktorlar her ihtimali bizim psikolojimizi düşünmeden söyleyebiliyor inanıyorum ki sağlıkla kucağınıza alacaksınız bebeğinizi 🤲
aysssmt Deletedmom0041 32 haftadan sonra birden suyun sinirda fazla dndi en son 35 de tip fak sevk edildim sekerin yuksek dendi iste
Deletedmom0041 aysssmt Şeker yüklemesi yapılmadı mı? O haftaya kadar yüksekliğin bilinmemesi talihsizlik olmuş
aysssmt Modies cikti malesef cigerleri gec gelisecegi icin 39 kadar bekleyeceklermis insalalh bi sikinti olmaz
Ebrs Kbranur41 evet canim, tatli, şekerli gidalar, hamuriai, pilav makarna tarzi yiyecekler, hazir meyve sularinin hepsi yasak
Bilgeates Kbranur41 bana da öyle söyledi birkaç hafta sonra tekrar kontrole gittiğimde normaldi suyum o doktorda bakıldığı an idrarını yapmıştır ondan fazla çıkmıştır dedi sürekli fazla çıkmıyorsa sorun olmuyormuş şeker yüklemesindede bi problem çıkmamıştı