Modies Merhabalar benim tiroidlerim hiç yok. Mevcutta 100 lük kullanıyordum. İlk 2 ay böyle devam ettim. Sonra tsh ım birden aşırı yükseldi 137.5 luğa geçtik. 3. Ayı böyle tamamladık. Sonra 4. Ayda aşırı düştü tsh ım 125 liğe geri düştük. Her ay baktırıyorum. Bebeğin tiroidleri 3. Ayda kendi kendine çalışmaya başlıyormuş. Bu sebeple tekrar düşürüyorlarmış. Bir sonraki ölçümüm 15 gün sonra şuan 5. Ayın içindeyiz
Asli52 Modies bende bugün öğrendim sanırım bu sürekli inip çıkan bişey ve ona göre de ilacın dozunu değiştiriyorlar. Herşeyin başı sağlık çok geçmiş olsun ☺️
Kbradmrdg Ecemgnr bende o şekilde kullanıyorum değerleriniz nasıl çıkıyor genel de ve kaç haftalıksınız
Ecemgnr Kbradmrdg 34 haftalık, 2-3 arası değişiyor.Ama doktorum sonuçlardan memnun 🤗 ve düzenli kullanıyorum
Elifdikel Asli52 teşekkür ederim düşmesi çok aşırı sıkıntı olmuyor sanırım yükselmemesi Daha önemli bende ayda 1 gidip tahlillerimi yaptırırim size de geçmiş olsun
Modies Asli52 çok teşekkür ederim size de. ☺️ Bebek 3. Aya gelirken tüketiyor sonra kendi kendine yetiyor. Böyle devamlı olmadığımız ve ayda bir kontrole gittiğimiz için bebeğe zarar vermiyormuş. Allaha şükür ☺️🥰iyi olsun da aynen içeriz devam
Deletedmom667 Asli52 2004 ten berı kullanıyorum. 2012 de amelıyat oldum ömür boyuda kullanıcam. Hamılelıkte dozu arttı kullanmaya devam 🙂
GuelGltkn bende de tiroid sorunu var kontrole giderken kani ac karnina mi veriyoz arkadaslar yani kan vermeden önce tiroid ilacini kullanmamiz gerekiyo mu gerekniyo mu bunu bilen var mi acaba