Gizmoo Kızlar Cuma geldim alttan ultrason ile kese gözüktü küçük dediler bugün geldim doktorum yoktu asistanı göremedi doktoru bekleyin 1 de gelcek dedi çok korkuyorum
Mucizeemm Gizmoo kaç haftaliksin canım arkadaşım 4+5 göremedi ama 5+5 hafta da görmüştü mesela olabiliyor yani öyle de
Aysnrplt Gizmoo kesenin görünmemesi çok normal o haftada ben 5+5 te gittim kese görünmedi 7. Haftayı geçiyordu gittim kese göründü endişelenecek bi durum yok. O haftada kese aramaları bile tuhaf ancak beta takibi yapılır
Meryyy Canm benım kesemde gözukmedı ilk basta sonra kan tahlılı yaptılar haftaya bidaha gelmdedıler. Korkuttular ilk basta dıs gebelık olablr diye. Ama cok sukur 21 haftalk gebeym suan korkma sakın
Sagliklagel Gizmoo benim de bir gün once özel hastanede görünen kese ertesi gün devlet hastanesinde gorunmedi 3 gunsonra tekrar gittik ve gördük .sikinti etmeyin inşallah görünecektir sizin de
Aysnrplt Gizmoo canım valla 4. Haftada kese görünmesi mucize gibi bişey burda 9. Haftada görenler bile olmuş. Beta düzenli yükseliyorsa sorun olduğunu sanmam :)
ikinciprensimgeliyor Keseye Doktorun asistani mi bakti dediniz ben mi yanlis anladim? Siz doktorunuzu bekleyin en iyi cevabi o verir.benim nerdeyse 6-7 haftaliktim doktor bebegi goremedi dusunun yani sonradan cikti ortaya oglum😀yaklasik 2 ay bebek yok diye soylediler bekledim direttim vardir bir yerlerde hissediyoruk demistim oyle oldu.gec dollenme olmus olabilir az daha bekleyn oyle gidin doktora insallah vardir
Hnfvndk Gizmoo canm 4 haftalıksan kese gorunmeyebılır bende de kesesı için 6 haftalıkken mı ne gtmıstım