Szekiye 10 gün önce pembe lekelenme yaşamıştım Protestan kullanmaya başladım.bu sabah bayağı yoğun kahverengi lekeler gelmeye başladı acil doktoruma gittim kalp atışını çok şükür duydum.doktor bebeğin suyu az dedi Protestan iğne 4 günlük verdi düşük tehlikem başladı.bu durumu yaşayan var mı?bebek suyu için ne yapmam gerekiyor