Sayar Merhaba arkadaslar. Ben 15. Haftadayim. (14+4) yuz ustu yatarak rahat uyuyabiliyorum. Sizce problem olur mu? Bebegi etkiler mi?
BaharSefvan Sayar tabiki uyumaman grek canım. Kendini alıştrsan sola yatmaya iyi olur. Aksi halde İlerleyen hftalarda çok zorlanırsın
Tgbnr123 Sayar bn 18 haftalgm cnm bnde yüz ustu ytmaktn vazgcmyrm sola yatip uyuyorm sbh yuzüstü uyanyrm 😐 alismamz lazm cnm bi an once
d190516 Sayar bende arada kendimi tutamayıp yatıyorum sonrada oğluma üzülüyorum🤦♀️ 24 haftalığız bu Arada 👩👦
Ayisigi1 Sayar ben kızıma hamileyken yüzüstü yatıyodum hep eşim kızıyodu ama çok şükür hiç bişey olmadı 3 kilo 760 gram doğdu prensesim 😊😍🙏
RumisAlgn Bende çok seviyorum yüz üstü yatmayı ama boşver yatma çocuk sıkışıyor çünkü benim kızım bana tekme atıyordu uykumdan uyanıyordum sıkışıyor orda
Eminehm Canım bende 16 haftalığım yüz üstü yatmamaya çalışıyorum ama uyanınca kendimi hep yüz üstü buluyorum bi problem olmaz bence diye düşünüyorum
Melina77 Sayar benim doktorum ilk hamileliğim de bunu söylediğim zaman rahatsız olmuyorsan yatabilirsin demişti. Bebek veya sen rahatsız olduğun da bunu anlarsın ve zaten yatamazsın demişti.
FSCMK Sayar yok canım kordon felan bileyler olur diye artık yatmıyorum zaten önceden de pek öyle yatmazdım midem ağrırdı o zmn da şimdide sol sağ yapıyorum
Merakli1anne Sayar bende.oyleydimmm😅Yatabildiginiz kadar yatın.Bilincli olmuyor çünkü yüz üstü yatmak.. Alışkanlık oldugi için. sonra isteseniz de yatamıyorsunuz zaten😊
Tomriskose Sayar canım 28. Haftaya kadar çok da önemli değil sağ,sol,yüzüstü zaten karnın büyüdükten sonra hepsi işkence oluyor yine de YouTube da kadın Doğum uzmanlarının kısa vıdeoları var her soruyla ilgili izle istersen
Tgbatem Benim dr um da 20. Haftaya kadar yatabilirsin demişti ama yine de kendini sola sağa yatmaya alıştır demişti