Kanayran bende 20. Haftaya kadar olmuştu, şuanda 23 haftalık oldum ama hala ara ara iştahsızlık yaşıyorum. Sen yine de kendini ihmal etme en azından ceviz, fındık, muz, süt gibi besleyici ürünler tüketmeye çalış. Elbet açılacak tam olarak iştahımız 😊