Mavininannesii Kızlar 25 haftalık hamileyim. Demir şeker kan tansiyon düşüklüğü varmış aşırı derecede ne yemem içmem lazım? Ne sıklıkla yemem lazım ?
Sirincili Mavininannesii canım demir için doktor takviye veriyor zaten devit falan yazıyor damla şeklinde, benim öyle şahsen. Kan içinde kan hapı yazıyorlar doktorun bir şey yazmadı mı? Kan için sabah aç karnına 1 kaşık pekmez ye öneririm
BaharSefvan Mavininannesii canım ben imom kullandım tüm değerlerim yerine geldi ilk aydan beri kullanıyorum. Şuan değerlerm normal seviyede
[silindi] Tansiyon için ilaç içmelisin tuz ve hamur işi uzak dur canim kan ve demir için bende ilaclar kullanıyorum vitamin falan bunun yanında pekmez kuruyemiş meyve vs vs vs duba olucam bende böyle giderse
Mavininannesii [silindi] Sirincili Ayisigi1 BaharSefvan Zeynepzeze Meryu Decavit,Elenatal,Gyno ferro sanol haplarını kullanıyorum devamlı ve her gün ikişer adet içiyorum yinede değerlerim düşük
Zeynepzeze Birine bir cevap verirken bilmediğiniz yada yanlış bildiğiniz şeyleri neden başka birine söylüyorsunuz ki ? Tansiyon düşüklüğü için ilaç kullanılmaz canım. Demir için de doktorun ilaç verecektir.. Beslenme olarak ıspanak, yumurta, et gibi gıdalar tükenmen gerekli..