Zero2121 Hafif boyle adet agrisi gibi karnm da bi agri var sabah yatarken agridi sonra grcti simdi ise geldm yine var korkmaya basladm
Diamondbaby Zero2121 kasılarda ara ara ağrı olması normal benim bildiğime göre, hem rahim büyüyor hemde bebek 👶 bi de erkekse eğer bebek kasıklara daha da baskı uygularmış bunu annem söylemişti 😂
Habibee Zero2121 bende 24 haftama girdim bende adet olucakmışim gibi ağrım var doktoruma söyledim bol bol sıvı al dinlen dedi canim
Sanane123 Zero2121 benim de ara ara karın ağrım oluyor onu normal diyorlar korkma bence ☺️ Benimde sabahları çok oluyor sonra geçiyor ara ara yine başlıyor ☺️
Zero2121 honey agri surekli degil surekli olms olsa zaten calisamazdm allahtan o kadar surekli degil merak ettm sormk istedm sagol canm
Zero2121 Diamondbaby anneler diyorsa kesin dogurudr onlar gibi bilgimiz yok evt allah nasip ederse oglum olucak canm 😍
Zero2121 Habibee suyu da bol.bol.icmeye.calisiyorm.vala ynimda bulundruyorm unutmamk icin aslinda canm
Zero2121 Sanane123 rabbim evlatlarimizi korusunda bi skntılari olmasin da saglik olarak gerisi bos canm 😍
Nisan35 Bende de oluyor akşamları özellikle adet olacakmisim gibi, ben büyüdüğü için olduğunu düşünüyorum
Cigdm Nisan35 ağrılarının gectimi benimde oluyor özelikle hareket ediyor bazen içimde kayıyor sanki sert bir top ordan oraya geçiyor ordan oraya
Nisan35 Cigdm evet benim o hafta ağrıdı sonra geçti şuan 24.haftada kaburgalarim başladı ağrımaya ,öksürük de cabası