Hmzm65 Kızlar 38 olduk bi haftada ilerideyiz 39 gozukuyoruz ama ne gelen var ne giden .tansiyon ilacı kullandığım için artık dogsun istiyorum ama gelmiyor bu haftalarda doğuran varmı varsa nasıl oldu biraz anlatırmisiniz😘
HilalMengi Hmzm65 ilk doğumumu 38 haftalıkken yapmıştım. Herşey normal sıralamasıyla ilerlemişti. Ama bu sefer 39+1 olmama rağmen tık yok ☺😉 normal doğum bekliyorsanız tamamen bebeğinizin keyfi vakti ile alakalı bir durum bu.