Saratln Yaser27 [IMG]https://resmim.net/f/GPWf3h.jpg[/IMG] https://i.resimyukle.xyz/BO1WyO.jpg Oldu mu acaba
Saratln Yasemin07 mavi aldım erkek bebeğim 2.ci kız olursada maviyi kullanırım bişey olmaz. Ama kırmızıda var
Duyguveminigi Yaser27 kismet olurda bende safe line aventador modelini istyrum bebeceyiz sarayinda suyah rengi indrime grmis 1590 tl ama ödullu bi urun videolarindan kalitesi belli ins bu veya onumzdeki hafta gdip bakip karar vericem sende bi bakabilrsin
emel16 Masalfatma https://www.elelebaby.com/elele-allroad-travel-sistem-bebek-arabasi-siyah-pd-all-pt13
emel16 Yaser27 aynen ben aylarca hangi özelliği daha çok önemsemeliyim diye düşündüm durdum öncelimin ne olmalıydı diye
emel16 Masalfatma evet aldım canım daha kullanma fırsatımız olmadı doğumum haziranda ama şuanlık memnunuz güzel bir arabaya benziyor bakalım öle ağır değil oturma alanıyla birlikte katlanıyor
Masalfatma emel16Allahim bebisinle güle güle kullanmayı nasip etsin inşallah Bende araştırmadayım şuan çok model var yorumlar var kafam karıştı 😏
emel16 Masalfatma amin inşAllah canım öyle ya araba benim için de çok sıkıntı ettiğim bi konuydu çok şükür kurtuldum:) darısı başına canım:)