elifcancan Merhaba arkadaşlar Hamileyken yapmak zorunda olduğumuz herhangi bi aşı var mı acaba? Pek bilgili değilim.
Aysnrplt elifcancan 20. Haftada ve 1 ay sonra iki tane tetanoz aşısı var. Sağlık ocağında yapıyorlar gün veriyorlar gidiyorsunuz
Aysnrplt Irono bende öyle oldum 😂 1. De 2 gün kas ağrısı gibi üstüne yatınca ağrıdı biraz 2.de de hiç ağrım olmadı 😄