Hulya00 benimde bu haftalarda çıktı canım,hatta bi gün baya ağrıdan ölüyordum :(
Doktora gittim baktı direk gaz dedi.Bana GassPass diye bi bitkisel ilaç verdi biraz daha iyiyim simdi.Ama yürüyüş falan cidden rahatlatıyo bi de evde üşütmemeye de dikkat et baska bi çözümü var mı bilmiyorum 🤷🏼♀️ Ama dr’un bana desiği Pregesteron hormonu artınca gaz olurmuş bu normal dedi