Cimbom her kadının doğumu kendine özel, daha geçenlerde normal doğum dikişleri yüzünden oturamayan tuvalette zorlanan bir bayanın yazısı vardı.ayrıca kaç kişi normal doğum yaptığı halde anne sütü veremiyor 1 aydan fazla vs. Vs.Aynı şekilde sezeryan içinde var. Ama ben hiç sıkıntı yaşamadım. İnanın bazı durumlar psikolojik. Kötüyü çağırmayın. Herne şekil olursa olsun doğumunuz sağlıkla dünyaya gelsin bebeğiniz. Kendinizi ona şartlayın