Yigitalpinannesi Canim benim arkadasim bi kac hafta once dogum yapti 28 haftalik. (Cocuk mashaallah cok saglikli ve durumu cok iyi Rabbime binlerce sukurler olsun) Cok ayrintiya girip canini skmak istemem ama seninki gibi baslamis daha erken anlasaymis daha da geciktirebilirlermis dogumu. Sen ne olursa olsun onlemini al. Suyun olmayabilir ama oladabilirde en iyisi onlemini almak. Bence hic bekleme acile git.