Yavuzum1202 Arkadaşlar adetim 1 hafta gecıkti test yaptım ıkıncı çizgi hemen belırdı ama beyaz böyle olup hamıle olan var mı
deletedmom9494 Yavuzum1202 benim adetimden 3 gün gecikti hemen çift çizgi gördüm şuan 17+4 üz çok şükür Allah herkese nasip etsin inşallah
Saadet01 Yavuzum1202 bnm 9 gun gecti .test yaptm 2cizgi biraz silikti . Kn vrrdim orda net cikti .kucuk diye kese gorunmedi:( yarin gidicem kese gorucem insallah
Cgdmk123 Yavuzum1202 benimde adetim bir hafta gecikmişti ve teste idrarı damlatır damlatmaz ikinci çizgi kıpkırmızı olmuştu🥰 aynı gün kan testinde beta 1530du ☺️