gamze_06 Benim ablam sezaryen oldu 2.gün duş aldı sezaryen yarası için eczanelerde bantlar satılıyor özel olarak onlardan alıp o bölgeyi ıslatmazsanız sorun olmaz 😊
Yasmnn [bilinmeyen] şu anlık normal doğum olarak gözüküyor benimde inşallah öyle olur peki sizin dikiş filan var mıydı ?
secl-ahmet Ben daha dogurmadim ama ailemde gordugum eve gelince mutlaka banyo yapar abdest alirlardi birde su rahatlatir birde hastane pisligi var
deletedmom11 Esrahiramirac kız duş aLdıran pek yokmuş 😂😂😂😂 nörim 😂😂 bebeği siLiyoLarmış anneninde aşağıyı toparLayıp odaya götürüyoLarmış diye duydum
deletedmom11 LaborantAnne ewet hastanede özeL değiL duş aLdırıyoLar bebeğide yıkıyoLar senide odaya gönderiyoLar resim çekinmek isteyenLer için kuaför biLe sokabiLiyosun hastaneye doğmdan sonra çekim için odada
OlgaArslan deletedmom11 bebeği sakın yıkamayın derler burda ben 6 gün hastanede kaldım canım bebişim artık kokacaktı hemşireye dedik yıkayalım göbek bağı düştü nasıl olsa diye hayır sakın kesinlikle yıkamayın dedi. Eve çıkar çıkmaz hemen yıkadım çocuk bi rahatladı ki anlatamam