Glsmrt Meğer seninle konuşmayan minnacık bir adam, sana kendini anlattırırmış. Meğer benim bir oğlum olacakmış, kim bilebilirdi. Meğer ben bir matruşkaymışım. İçimden bir küçüğüm varmış...Vee kimseye belli etmesemdee icimde heyecan varmiss...Bende anne oluyorum..hicc bilmedeen 16 gunun sonunda ogrendigim bi minigim varmiss icimde..9 ay nasiL gectii bilmiyorum..Allahimaa heepp yalvardim..Allahimm beni kimseye muhtac etmee..kimseye minnett etmee..senden baskaa kimseye muhtacligimm yokk diye..benimde hamileligim kuss kadar hafiff gecti cok sukurr..yarimn dogumum varr Allahimm kimseye muhtac etmesin benii guc kuvvvet versinn..hic birseyi bilmedenn acemice bir yola cikiyorum..tek istegim sag salim kucagima almak bebegimi..Allahimmm olmayanlarada versin..kimsenin kucaginiii boss birakmasinnnn..🙏
Aycann12 Glsmrt allah sana bağışlasın sağ Salim kurtarsın inşalah bizleride kurtarsın Doğum ettiğinizde yazarsınız 😊
AygyulSina Glsmrt allah yardimcin olsun insallah sag saglim alirsin bebegini kucagina dogum hikayeni bekliyoruz
Glsmrt Kzbnzmi1 bende duygulandim..minigimlee icimmde son gece..oyle gozumun onunde flim seridi gibi gectiii zaman :)
Ahsenece Benim de kardeşim engelli annem o yüzden benimle çok ilgilenemiyor onlar memlekette ben ankaradayım inan şu ettiğin duayı ben de çok ediyorum bana güç kuvvet ver zor durumda bırakma diye... Allah’a şükür 36.haftadayım zorluk yaşamadım inşallah doğumdan sonra da böyle olur. O yüzden okuyunca çok duygulandım, sağ Salim evlatlarımıza kavuşalım inşallah
Glsmrt Ahsenece Allaahh anneninxe sizlerinde yar yardimcisi olsun...sizlerde sag saglim bebeginizi kucaginiza alinnn..gercekten icimdenn gonlumden herzaman bunlar gecmistir..tanidik tanimadik..Allahim herkesin yardimcisi olsun
YudummBall Glsmrt Allah yardımcın olsun canım bi an önce cocugunu kucagına alırsın inşallah ağrılarını hissettirmez rabbim inşallah 🙏🏻🥰