Deryassssssss canım benimde o haftalarda başladı kanamam hatta ilk olduğunda serum iğne fitil hap hepsini birden verdi yaticaksin dedi dördüncü ayına kadar yattım benim kanamam pembeydi kahverengi daha iyimis beşinci aydan sonra sonra yerinde oturmadim hep gezdim hala geziyorum 😁 ve progestan kullandım 200luk o süre içinde sürekli uyuyordum şuan 38+0m inşallah sağlıkla alicaz yavrularimizi başka sormak istediğin bisiy varsa siylerim