Deniz25 Kızlar selamlar. 11 haftalık hamileyim. İlk zamandan beri kasık ve bel ağrısı oluyor. Biara kısa süreli bi kanama yaşadım. Progestan fitil kullandım bir kutu doktor devam etmene gerek yok dedi. Ama ara ara kasıklarda ve belde ağrılarım oluyor. Çok ayakta durmuyorum yürümüyorum. Bu normal ağrılarmı acaba.
Ezgib Deniz25 normal canım ben 17 haftalığım hela oluyor ama ilk zamanlar daha cok oluyordu benim simdide belim çok agriyor uykuya dalamıyorum rahat bi pozisyon bulup
Deniz25 Ezgib evet ilk zamanlarda daha çok oluyordu şuan daha az gibi ama normal heralde bu tarz ağrıların ufak ufak olması