Reyyanasya 35 haftalık hamileyim bu zamana kadar tansiyon değerlerim 11-7, 12-7 gibi normal sınırlardayken kaç gündür 14-10, 15-11 seyretmeye başladı. Napsam bilemiyorum bu durumu yaşayan varmı?
seyma281015 Reyyanasya Hastaneye gidin lütfen. Gereken önlemler alınsın tansiyonunuz yüksek. Beni 14/8 le Doğuma aldılar ama ben günümü tamamlamıştım. Büyük ihtimal sizin düşürmeye çalışırlar
Menis21 Reyyanasya Doktorunuzu bilgilendirin öncelikle ve hizli anı hareketler yapmayin tuzdan uzak durun limon tüketim bolbol