realist3560 danıştım benimki biraz da zorunlu durumdu, İngiltere’de yaşıyorum oturum kartımı almam gerekiyordu , 4 saat 20 dk tek gidiş sürüyor ,iç hatlardan dış hatlara gitmek zaten çok sıkıntılı, bi de 2 gün içinde gidiş dönüş yaptım kan değişimi tedavisi yapılıyordu, inşaallah bi şey olmaz. doktorlar her ne kadar çok tasvip etmeseler de hastaneden kendi rızamla çıkıyorum diye bi de kağıt imzaladım üstelik 🤷🏻♀️🤦🏻♀️